onsdag 23 februari 2011

Med virknål och fina färger

Det kom en låda med posten idag från Create2day, att öppna den och mötas av alla underbara färger på garnerna jag beställt gav en härlig känsla. Jag vill genast kasta mig över dessa nystan och sätta fart med nytt projekt, men först måste jag göra det förra klart, en filt i en enda stor mormorsruta. Just nu är det grannys eller mormorsrutor som det ju heter som är min stora passion. Mycket av min inspiration har jag hämtat från bland annat Sarah Londons underbara sajt med fantastiska alster. Mitt nästa projekt kommer från hennes kollektion och det är en tröja med stora mormorsrutor, man kan köpa mönstret i pdf-format på sajten. Vill du ser mer vad jag har på gång så titta in i butiken i Lund och bli inspirerad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar