tisdag 22 februari 2011

Knapp och galen

Snön faller igen utanför mitt butiksfönster och jag längtar bort lite. Till våren och varma vindar, de enda varma vindar som känns idag är från cupé-värmaren som får hjälpa till att hålla kylan bort i butiken. Men om man blundar och låtsas och sätter på nån härlig somrig musik så kanske...
Kommer liksom inte riktigt loss idag, la nog för mycket energi på styling av vårt sovrum i helgen som blev supermysigt, lite kvar men det får bli till kommande helg. Så när jag är så här seg då blir det mycket googlande. Sitter och söker efter knappar från 60-talet, tappade en i min fina grå ullkappa och måste byta alla så nu letar jag nya fina knappar. Söker man på gamla knappar får man 287 000 träffar på google så jag borde väl hitta nya.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar