tisdag 5 april 2011

Tant Hulda i etern(radio)

Visst var det läskigt att höra sig själv på radion idag men samtidigt en rätt härlig känsla(det bandades igår av praktiska skäl som öppettider). För mig var det premiär och det var så kul att jag gärna gör om det. För att inte bli allt för nervös under inspelningen tänkte jag att det nog inte är så många som lyssnar under lunchen. För det är ju då P4 Radio Malmöhus sänder programmet Lunchboxen. Programmet handlade inte mest om Butik Tant Hulda utan mer om mig som finns bakom, så är du nyfiken på vem Anna bakom Tant Hulda är kanske du får svar i Pod-sändningen här. Tyvärr så finns inte låtarna med som sänds i programmet, men här är listan. Första låten som spelades var en riktigt nostalgilåt för mig, detta var nämligen den första skiva jag fick av min man, dåvarande pojkvän. Dag Vag och Popitop. Hur kunde dom veta det, nästan lite läskigt.


Sen kom låten jag själv fick välja och som skulle säga nått om mig och det är, Fleetwood Mac - "Go Your Own Way". Hela listan utom Dagvag hittar du på min spotifylista. Och så här såg jag ut i studion under sändning.




Efteråt gick jag en lite shoppingrunda bland mina favisbutiker och hittade denna galet underbara knytblus från 70-talet, tänk om nån då sagt att jag skulle sätta på mig en knytblus 2011.

 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar