lördag 19 mars 2011

Thanks and more thanks

Denna vecka har varit helt makalöst kul och insiktsfull. Så mycket kul som har hänt och vilket lyft det blev med artikeln i Sydsvenskan. Veckan började egentligen redan i söndags med modevisningen på Mejeriet här i Lund och sen fortsatte sen med tidningen på torsdagen. Den uppmärksamheten Tant Hulda och jag fick har fyllt butiken med både nya och gamla kunder, min mail har gått varm, min blogg ha klättrat i listorna och min websajt har slagit rekord. Och jag är så tacksam och varm om hjärtat av alla glada tillrop och erbjudande jag fått. Så mer tack, please.Och mitt i allt detta har jag fått hem en massa spännande saker till butiken som jag också hunnit fotografera men inte fått ut i butiken, det blir under nästa vecka men lite försmak får ni här.
Veckan ska firas med att se The Arks avskedskonsert ikväll i Malmö med goda vänner men först värmer vi upp på CaribCreol och lite Karibiska vindar.






2 kommentarer:

  1. Hej älskade Hulda

    Var å var hittar du alla dessa pärlor? På mina secondhandbutiker så finns mest skräp. Har letat med ljus och lykta efter nått 50-tal....... men ack nej. -70 finns i parti och minut eller om man har tur nått från -60 men då är det så nött och slitet att man skäms över dem som kunnat lämna in skräpet........

    Kram

    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny

    Allt jag säljer i min butik är handplockad vintage från 50-70-talet och plaggen får inte ha skador, vara slitna, lukta konstigt helst ska dom vara oanvända eller bara använda några få gånger. Jag söker på alla tänkbara ställen, importerar från USA och så får jag in mycket på kommission

    Välkommen in i butiken/Anna på Tant Hulda

    SvaraRadera