onsdag 16 mars 2011

Ör(o)ngott

Idag kom det paket med posten från landet där borta på andra sidan det stora havet. Jag har aldrig varit i USA men nu måste jag snart åka dit och hämta hem godsakerna själv. Snart är det bara jag i familjen som inte varit där :-( Paketet som kom idag var fyllt med härliga örhänge (för dej med hål i öronen) från 60-70 talet i härliga sommarfärger. Finns i butik Tant Hulda i Lund  från och med idag till fantastiskt bra priser.


Färger gör mig glad, så det jag pysslar med på dagarna när jag inte tar hand om mina underbara kunder är att sy fina kuddar i återvunna tyger. Kuddarna bygger på samma idé som mina "Hulda stolar" som nu får en kompis i "Hulda kudden". Dessa kuddar gör jag även på beställning om du vill ha några speciella färger, motiv eller storlekar på dina kuddar. Här är några snabba bilder tagna med min iPhone, snyggare kommer :-)





Ha en underbar dag i blåsten, som i varje fall drar över Skåne idag.

4 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Tack för inspirationen :)

    SvaraRadera
  2. härliga örhängen du har! Vad kostar dom st? mvh sandra

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra
    Örhängen kostar 40 kr paret eller 3 par för 100 kr. Välkommen in i butiken, idag öppet till kl 14.
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Ska verkligen komma förbi din affär mvh sandra

    SvaraRadera