torsdag 31 mars 2011

Nytt och nött(er)

Denna veckan är det full fart på många plan, nya kläder ut i shoppen, omhängning i butiken. Vinterkläder packas ner och får vänta på hösten som kommer även om vi vill eller inte men låt det dröja väldigt länge. Tjejgäng på besök en kväll med kul provning av i stor sett alla kläder. Vill du och dina tjejkompisar komma på en tjejkväll kontakta mig så ordnar vi det, provning i lugn och ro med lite dryck och tilltugg och givetvis lite bra rabatter.
Tvättnötterna säljer för fullt och mina handsydda påsar av återvunna tyger går åt, så idag går symaskinen varm med nyproduktion av fina påsar till nötterna. Du använder väl tvättnötter när du tvättar dina vintagekläder och även andra kläder, skonsamt mot både kläderna, miljön och plånboken. På Spotify idag spelas det Charles Aznavour och jag drömmer mig bort till Paris en vårdag, tyvärr var det på tok för längesedan jag var där, kanske blir det ett besök där i sommar med kära maken. Bara vandra längs Seine och njuta av ljudet av staden och dess befolkning.
Du följer väl Tant Hulda på Facebook, bra sätt att hålla koll på när nya saker är på gång.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar