onsdag 13 juli 2011

Liten fundering

Ibland när jag bloggar så funderar jag på vem det är jag skriver till eller för. För mig själv, min familj, mina kunder, eller vem är du där ute som läser min blogg. Precis som många andra som bloggar så reflekterar jag över att det är så få kommentarer på bloggarna, om det inte är arga provocerande bloggar. Jag skulle önska mer kommunikation med dom som läser det jag skriver, även önskemål på vad man skulle vilja läsa om. Så du som läser min blogg, skriv gärna nått - skulle ju bli hemskt ledsen om jag skriver för tomma intet, men det tro jag inte.

Under tiden som du/ni funderar på om ni vågar kommentera så ska jag visa några knasig bilder från något som jag såg i helgen i Båstad mitt i sommarvärmen, en skidbacke. Skistar gör reklam för sig under tennisveckan och man kunde få prova på att åka :-)

Ha en underbar dag och glöm inte paraply om du befinner dig i Skåne, där regnet öser ner och ska göra i dagarna tre/Anna

Jag och min dotter Amanda

1 kommentar:

  1. Jag läser oftast bloggar utan att kommentera. Kanske pga självkritik, kanske pga att det är läsande som är ärendet, inte den egna rösten.

    Jag var hos dig och köpte spets och pärlor och vill säga att jag tycker jättemycket om din butik. Det förgångna fängslar.

    SvaraRadera