torsdag 14 oktober 2010

Lyx i tillvaron

Nu rusar tiden verkligen fram och vi går mot mörkare tider oavsett om vi vill eller inte, igår var det två månader till lucia och det känns som det var igår man tog sista doppet i havet. Man får göra det bästa nu när mörkret lägger sig och man känner sig lite ruggig. Hur skulle det vara med en snygg klänning, ett smycke till sig själv eller sin käraste eller varför inte smycka trädgården med en ängel i betong. Eller en redesignad återvunnen stol, där jag bara använder mig av återvunna textiler och annat från svunnen tid. Helgen som gick var jag på inköpsresa och fick med mig en massa fina saker hem som nu finns i butiken, det blev bland annat många röda klänningar så julklänningen hänger kanske hos Tant Hulda just nu. Behöver du pigga upp din hy och lyxa till det lite så hittar du även den naturliga hud- och hårvårdsserien NEEM hos mig, underbara produkter från MIjoNeem.

Ha en skön helg och njut av det underbara höstvädret./Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar