torsdag 21 oktober 2010

Höstkyla och blötsnö

Hej

Med en sådan fantastisk höst var det väl ingen som kunde tänka sig att vintern skulle slå till redan den 20 oktober, igår kväll föll stora blöta flingor över Skåne och det kändes extra mörkt och kallt. Så nu får man verkligen se till att mysa till det och inte tappa energi. Jag är en som får energi av många saker och några av dom förverkligar jag i butik Tant Hulda. Stolar dekoreras och kläs om, lite mindre möbler i teak renoveras, det stickas och virkas diverse saker, det kommer gjutas för sista gången innan det får gå i ide över vintern i helgen, och andra sköna ting tas fram och allt detta finns till försäljning i butiken och i webshopen. Jag tar emot beställningar både för gjutning i betong och när det gäller stolar. Se bilder på några av mina stolar på: www.tanthulda.se under "Inredning".

Nu kan du som har kläder som bara hänger och dammar lämna dom på kommission hos mig, det jag tar emot är kläder från 40-70-talet och gärna cocktail och festkläder. Kontakta mig gärna om du har frågor.

Imorgon är det fredag igen :-) och det är dags att avsluta veckan med After Work, och som varje fredag är det AW hos Hulda, men från och med denna fredag får den ett eget namn. Så välkommen på Happy Hulda på fredagar från 16-19, ja vi håller öppet 1 timme längre för att ni ska slippa fredagsstressen. Och som vanligt bjuds det på både fina erbjudande och annat gott i butiken. Väl mött.


Ha det gott/Anna på Tant Hulda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar