söndag 18 september 2011

Natur i vidunderlig skrud

Naturen är vidunderligt finurlig och vacker. Imorse när jag och Leche, vovven jag passar under helgen, tog vår promenad fastnade vi vid olika vackra saker på vår runda, han för de mer doftande och jag för de mer formstarka. Det som slår mig varje höst när naturen byter skrud är hur fantastiskt mycket färger och former som naturen erbjuder. Förstår verkligen att konstnärer och formskapare finner sin inspiration i naturen. Så jag tänker bjuda er lite bilder från vår morgon att inspireras av och om ni som jag gillar fransk musik så lyssna gärna på min Spotifylista med Charles Aznavour – Tu T'laisses Aller.

Ha en underbar söndag.











1 kommentar:

  1. Fin blomsterprakt! Är det från egna trädgprden?
    Varma hälsningar
    P-O

    SvaraRadera